Kolikrát slýchám, že mnoho lidà stále dokola opakuje, že vzdÄ›lánà vůbec nenà důležité. A vždycky to ospravedlňujà vÅ¡ichni tÃm, že ÄlovÄ›k pÅ™eci pracuje rukama a ne hlavou. Jenomže když to tak vezmu a popÅ™emýšlÃm nad tÃm, tak to nenà tak vůbec pravda. Protože napÅ™Ãklad uÄitel pracuje vždycky hlavu. A je naprosto logické, že uÄitel, který chce vyuÄovat dÄ›ti, tak také musà mÃt nÄ›jaké vÄ›domosti navÃc. A Å™Ãká se, že pokud uÄitel vyuÄuje napÅ™Ãklad na prvnÃm stupni základnà školy, tak musà mÃt vÄ›domosti až do druhého stupnÄ› základnà školy. Vždycky prý musà být o dekádu výše než takovou tÅ™Ãdu, jakou uÄitel vyuÄuje.
Pokud i vy byste nÄ›kdy mÄ›li zájem být uÄitelem, tak také samozÅ™ejmÄ› musÃte vystudovat pedagogickou fakultu. Řeknu vám, že to nenà moc jednoduché. Já jsem také vždycky chtÄ›la studovat na uÄitelku anebo na lékaÅ™ku. Jenomže Äasem, když moje sestÅ™enice studovala pedagogiku, tak jsem se dozvÄ›dÄ›la, jak je to opravdu vÅ¡echno složité. Moje sestÅ™enice nemÄ›la vůbec žádný volný Äas, protože se stále dokola musela jenom uÄit a na nic jiného jà nezbývá vůbec žádný Äas. Abych pravdu Å™ekla, tak mi to moc mrzelo, protože se sestÅ™enicà jsme byly opravdu perfektnà kamarádky.
A jejà vzdÄ›lávánà se jà zabÃralo opravdu hodnÄ› Äasu. Ze Å¡koly se vždycky vracela ve ÄtyÅ™i odpoledne a do sedmi do veÄera se uÄila. Takže potom byla unavená a my jsem se sestÅ™enicà vůbec nemÄ›ly žádný Äas pro sebe. Řekla mi, že vždycky každou sobotu můžeme nÄ›kam spolu zajÃt, ale mnÄ› to nestaÄilo. Možná jsem troÅ¡ku závidÄ›la, ale mnÄ› také bavilo se vzdÄ›lávat, jenomže já jsem se uÄila vždycky, ale v hlavÄ› jsem to vůbec nedokázala udržet a vždycky se mi to z hlavy vypaÅ™ilo. Mrzelo mÄ› to, protože i já jsem chtÄ›la studovat vysokou Å¡kolu anebo alespoň uÄitelku a tak podobnÄ›. Tady ale také záležà na tom, na co se ÄlovÄ›k cÃtÃ.Â